بيانيه

مركز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران

به مناسبت سالروز نهم دي

به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه تاریخی 9 دی ، مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران بیانیه ای منتشر کرد متن این بیانیه بدین شرح است :
نهم دي روز تجلي بصيرت و تجديد ميثاق امت با ولايت و پايان دهنده فتنه هشت ماهه اي بود كه با سابقه طراحي 10ساله عوامل خارجي ونفوذي هاي داخلي اعم از آمريكا ؛ صهيونیست ها؛كشور هاي اروپايي و برخي كشورهاي مرتجع عرب و منافقين و سلطنت طلبان دست به دست هم دادند تا با تكرار جنگ احزاب ديگري؛ نظام مقدس اسلامي را ساقط كنند.اما دست قدرت خداوند توطئه ها را بر ملا و در روز 9 دي باحماسه آفريني ملت شهيد پرور ايران يوم ا.. حقيقي اتفاق افتاد .
اين روزها و در آستانه سالروز 9 دي با نگاهي دوباره مي توان تاثير تمام عيار حفظ انقلاب را در حلقه اتصال ميان مردم و ولايت شاهد بود.
يادمان نمي رود در روزهايي كه فتنه گران و اربابانشان آنقدر گستاخ شدند و با حماقتي از جنس نگاه مادي به انقلاب اسلامي و با ايجاد دوقطبي سياسي در كشور به خيال باطلشان كار را تمام شده مي ديدند، اما ملت بصير و ولايتمدار ايران اسلامي با هوشياري و با اعتقاد به ديانت ناب و حماسه حسيني اين فتنه را خاموش كردند و نشان دادند تحت هيچ شرايطي اجازه موج سواري به دشمنان داخلي و خارجي نخواهند داد و لذا جايگاه مردمي نظام مقدس جمهوري اسلامي و قدرت بسيج مردمي و نوع مواجهه با دشمنان شاخصه بارز  9 دي است كه ميتواند انسجام ملي را در برابردشمنان در پي داشته باشد از اين رو تبيين صحيح عوامل حماسه ساز نهم دي مي تواند براي نسل جديد بصيرت زا و اميد آفرين باشد.
نتيجه آنكه حماسه تاريخ ساز نهم دي علاوه بر ذلت دشمنان خارجي ؛رسوايي منافقين و فتنه گران داخلي را نيز در پي داشت و بايد اين حماسه تاريخي دائما بازگو و يادآوري شود چرا كه منافقين و كفار همواره از اين تذكر و يادآوري واهمه دارند و از آن فرار مي كنند

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,